¡El curso ha comenzado con nuestro colegio lleno de pokemon!

El curs ha començat amb el nostre col·legi ple de pokemon!

Gracias al proyecto desarrollado por nuestro compañero Orestes Allueva, el alumnado de tercer ciclo se ha convertido en entrenador pokemon y tendrá que capturar tantas de estas simpáticas criaturas como pueda. ¡Eso sí, aprendiendo matemáticas por el camino!

Gràcies al projecte desenvolupat pel nostre company Orestes Allueva, l’alumnat de tercer cicle s’ha convertit en entrenador pokemon i haurà de capturar tantes d’estes simpàtiques criatures com puga. Això sí, aprenent matemàtiques pel camí!

Gracias a la mejora de su competencia matemática podrán mejorar como entrenadores y hacer evolucionar a los pokemon que hayan capturado.

Gràcies a la millora de la seua competència matemàtica podran millorar com a entrenadors i fer evolucionar als pokemon que hagen capturat.

Tal es la magnitud de lo ocurrido, que el diario 20minutos, en su sección Yosoytuprofe, se ha hecho eco de esta actividad.

Tal és la magnitud, que el diari 20minutos, en la seua secció Yosoytuprofe, s’ha fet eco d’esta activitat.

En el enlace se puede apreciar parte del proyecto gamificado y su temática, sirviendo de escaparate para que otros colegios puedan tomar nota y empezar a enseñar matemáticas de esta manera tan motivante.

Al següent enllaç es pot apreciar part del projecte gamificat i la seua temàtica, servint d’aparador perquè altres col·legis puguen prendre nota i començar a ensenyar matemàtiques d’esta manera tan motivant.

Pokémon y matemáticas unidos en este divertido juego para aprender

Podemos, por tanto, asegurar que pronto dispondremos en Comenius Centre Educatiu de entrenadoras y entrenadores Pokemon preparadas para afrontar cualquier reto.

Podem, per tant, assegurar que prompte disposarem en Comenius Centre Educatiu d’entrenadores i entrenadors Pokemon preparades per a afrontar qualsevol repte.

Escribe una réplica o comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada.